jäkligt glad!

Hej alla, jag är på jätte bra humör! jag har skolavslutning i kyrkan ikväll, sitter här med tights.. vet inte vad jag ska ha på mig "uppe" jag lyssnar på musik och är allmänt glad. !

Igår spelade vi match, det behöver vi helst inte prata om... jag spelade inte en enda minut, jag kände mig inte alls på topp.lyssnar på:  Queen – Bohemian Rhapsody

här har ni lite musik jag gillar: September – Mikrofonkåt

Queen – Bicycle Race

Starship – We Built This City

Takida – Feeble Pride

Takida – Ashamed

ha det bra , jag är jävligt pepp inför kvällen, att få mina betyg och sen få vara ledig i nästan 3 veckor! ;)
2010-12-20 @ 15:53:33 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0