bildbrist

Hej DUDES ! allt bra? det är det med mig iallafall, under denna vecka har jag hunnit med att spela innebandy, den har ju faktist börjat! klippt mig på *NYANS världens bästa frisörer finns där!

jag har hunnit med ett spinning pass med girlsen men, som var sjuhelsikes jobbigt men kul.

sen, var jag faktist i STHLM igår med roga och mabba, vi var på ikea och köpte min fina bokhylla, BILLY JÄDER! 
 idag har jag bara tagit det lugnt och dessutom beställt kläder från HM, FÖR 400 KR , har ju fått lön! 3000 kr, men mabs tog 1000 eftersom jag är skyldig dom  pengar..

av denna lön, så vill jag slösa pengarna på kläder, ska faktist fixa en höst garderob! nästa lön vet jag inte !

 jag har blivit en nörd en DUSCH NÖRD!  jag ska nog ta ett bad tror jag!
imorn åker jag till Ingela, min kontaktperson? typ , är där till söndag, och jag är inte så glad för det, jag tycker inte om att åka hemifrån om jag inte själv bestämmer vart, JAG HAR INGET VAL! jag MÅSTE ! tycker inte om det, blir faktist lite låg dagarna innan jag ska åka!


nu ska jag visa vad jag beställt :








Linne - Naturvit/grå nästa vecka börjar skolan, så måste ju ha lite nya kläder! <3 :)























2010-08-26 @ 20:16:05 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0