with lovely friend

hej hej, sitter hemma vid en kompis, :) har vart på stan, och ska väl hem om en stund, hennes typ soc kom så sitter vid hennes data, fick de. jaa allt e bra med mi, tror jag, saknar gotland, och har massor med tankar i huvudet, fattar inte att jag inte kan släppa tankarna, men det är nog bearbetning, på lördag ska jag på bio med kersti, ska vi fika o så, jag kommer gråta som fan för bion e en gråt film xD haha handlar om en tjej som har leukumi, och faktist lite om döden!! hatar döden! finns många fråge tecken! mm,, snart ska jag till gotland, o den 15 ska jag på någon rönken med hjärnan!! ja har köpt ny jacka ;) looooove it <3 jag kom på en grej, ulf B har en motorcykel, jag önskar mej i julklapp att få skjuts av han en gån fast i förskott! har alltid velat åka motorcykel! hahaha men men, får ta o fråga han på matchen om han kommer, ska fråga alla i kalasorkestern o dejavu! tror de ella ej, jag vill se kalas orkestern! jag kom på en sak till fredrik och ulf e samma sak, båda har bra röster, men sjunger inte ofta, nuu har fredrik fått det, men ulf körar bara :/ jag måste övertala han :) lätta borde ocks sjunga me.. men men puss på er herrå :)
2009-09-30 @ 17:43:19 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0