Tvätta händer gott folk!

livet leker här på gotland, lyssnar på tAKIDA och senare ska vi på bio se ice age 3! skönt att slippa tyresö! det känns som om när man är på gotland så har jag inte så mycket oroande tankar i huvet! det är bara att leva liksom! bilen är bra, familjen är bra, gotland är bra ! vet fan inte vad jag skúlle göra utan er! för jag älskar er så inne helvetes mycke, den dagen ni blir 99 ska ni dö eller kanske 109! den dagen går ja under men nu ska vi prata om bra saker! innebandy! saknar, o man blir ju ännu mer taggad när man har konkurrens och det gäller att vara bäst! äntligen liksom som jag längtat! ag vill inte tillbaka till tyresö! :( jag försöker blicka framåt men jag lever i NUET! gud! som elisabeth skulle sagt, hon har faktist rätt i en sakn, allting händer av en anledning, tex, båten blev instäld o jag fock hinna träffa roga en stund. Jag kommer på mig själv att jga nästan ler hela tiden! Jaja, saknar inte någon i tyresö! jo men om jag tänker på dom så tänker jag på sthlm o det vill jag inte! vi har pratat om svin influensan idag! jag ligger som sagt i risk zonen, elller det gör alla med astma! tvätta händerna gott folk! puss på er// SPIKEN I MÅLET<3
2009-09-05 @ 13:30:27 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0