musik <3

hej alla, har vart sjuk ett par dagar, men idag var jag tillbaka :) fast det var lång dag! jaha, nästa fredag blire gotland :) se på dejavu ska man, och gå på klinte marknad, kanske träffa katja, och laget med, ska tydligen jobba, hoppas det blir med någon brá, som kan matte, för jag är verkligen ur dålig på matten ;/ o mjag nu ska sälja biljetter :S men men, i helgen blir det väl lugnt, bara vila. har börjat lyssna på rogers re-pals låtar, underbara texter kan man säga :) har massa läxor, som inte är viktiga förutom son, den har jag prov på på tisdag, resten tog jag hem för jag missat så mycket dom dagarna jag vart borta. ska nog kanske till trollböckens bibliotek och lämna mina gamla böcker och låna nya , skuggan av san siro skadad innan jag dör det¨är dom jag vill låna! men men, ha det bra på er underbara människor! puuuuuss <33
2009-09-18 @ 16:49:10 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0