klinte maknad, dejavu

hej, göra gotland, vet verkligen inte vad jag ska säga . jag ä gladast gladare! 1. har vart på klinte marknad med underbara människor<3333333 2, kvällen igår var oslagbar skön! det därlät fel!!! men jag menar inte så.. jag såg deja vu på hemse allt var bra förutom att folk blev packade som as, NEJ!! FULLA JÄVLA KRÄK e inte min grej! men men, bandet gjorde bra jobb! spec LUCINDA OCH FREDRIK<3 TROR DOm blivit mina facorit personer xD <33 allt har fått mig att tänka!! jag har bettet mig väldigt dumt!! jag kunde suttit här och tänkt fan vad livet är bäst! istället för, fan jag ska tbaka imorn till dom människorna jag inte trivs med! det är ingen jag tycker om där jo men nämner inga nmn, elisabeth läser bloggen, nämner man några namn, så kallar hon det utfrysning, men vadå!? gah! ajaj, hon e helt okej oftast majbritt e sååååååååååååå mycket bättre :):):): puss puss skriver mer imooorn
2009-09-27 @ 01:00:22 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0