jävlar !

Hassan gör mig en tjänst!, väx upp kalla inte min familj för saker som du inte vet ett smack om! det du sa om cilla o sofia är för jävla taskigt, du vet att sofia har kille! så lämna oss ifred och acceptera mitt val för f'n! han sa massa om roger me!! konstigt att han aldrig säger nått om mi o majbritt! och han har hotat att cutta min "familj" förstör fan inte mer än vad du redan gjort! Karam han är en bra kille har jobb, klokt jobb! haha du har väl städare på mc donalds eller? shiit stick och brinn! du säger att du vet sanningen om ZAYNEB men du säger den inte till mej! jaha, då får jag tro som jag vill! jag snackar så mycket jag vill om mej och er! ni är en jävla nooooooooboodys , medans jag får ett bra liv och bra jobb, medans du sitter livstid på finkan med en massa skit i bakrunden! lär dig av dina misstag som jag fått hört, jag är i tyresö! och ja det tog fjorton år för mig ska det ta 50 för dig innan du verkligen ångrat allt du gjort? trög är du! btw förlåt om jag e negatv idag! jag e på dåligt humör! det kan vara så att cilla o sofia är besvikna på mej! men jag skyddar dom ändå! jag älskar er! Hassan acceptera mitt val! du tillhör inte mej längre, o erika o adam stick o brinn, nej jag e inte feg som tar det på bloggen det är bara repetion! jag sa det mesta till hassan! jaa idag hade vi so prov! det gick ganska helt okej ;) men nu måste jag titta vidare, puss puss :)
2009-09-10 @ 17:19:40 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0