fan! rent ut sagt Vretskolans oskar :P

Mm, det lät inte så glatt? nej men jag kännder och har känt mig hela dagen matt! och små febrig! jag vill ju inte smitta nån med om jag bär på nånting,! Men jag fick gå iallfall, jag blev sur på elisabeth! sprang inte skoljoggen idag! igår gick allt emot mej! efter att jag kom hem! och efter att jag vart och fushat sattjag i tv rummet och bara tänkte! jag har så mycket att tänka på! jag undrar varför jag tar på mej andras problem! och typ tycker synd om dom! och Allt! och idag höll jag på att gråta på matten av typ ångest av att jag inte skulle klara det och att jag är kass o allt, jag bara satt och glodde på matten och FATTADE INNNGENTING, men då kom räddaren i nödan, vretskolans "oskar" eller ´vad man ska säga, så nu ska jag gå hos henne, Ulla heter hon. imorn har vi prov! måste verkligen plugga!! jaja. Just nu är det lite lågt i mih, jag får väl rycka upp mig, som dom vuxna i denna värld säger, men det är inte så jävla lätt! vissa kallar en martyr, o vissa skiter i mig! JAJA, men nu till det goda, jag ska se tAKIDA! med majbritt, jag är ganska glad, fast det är som att äta själv majbritt går med mej för att jag vill gå, det är jätte snält och jag är nöjd, men hon vill ju egentligen inte, som sagt jag gillar inte att äta själv! jag ska försöka få majbritt att gilla dom! det är framför allt texterna som är bra, och så är dom SÅÅÅÅÅ SNYYYGGA <333
2009-09-09 @ 15:18:37 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0