:)

Hello everybody :) har varit på grönan idag, det var komviq dagen typ :P åkte insane med anfa, :) linda stack till Jim! dåligt :/ aja, den var läskig! jag skrek så jag är helt hes och har ont i halsen! HAAH, aja,det enda jag vill är hem till gotland<33 saknar, och på tisdag och onsdag har jag FULLT UPP kan man säga, först på tisdag ska jag till läkaren vid barn o familjejouren, sen ska jag till söder sjukhuset, var ligger det? aa, sen på tisdag ska jag till bof igen dom har tydligen pratat med låg stadie lärare och dagis lärare, :) jag saknar dagis, haha, då var det inga läxor iallfall! <3 jag är glad men ändå inte.. vene varför. Nu ska jag "hem" och äta nåt, mitt hem ligger på gotland, mitt "hem" ligger inte så långt bort! puss på er! BOF:BARN OCH FAMILJE JOUREN:)
2009-09-12 @ 13:25:08 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0