DEJA VU, OCH SOMMAR!

idag ska jag åka hem!! :( måste lägga in lite låtar, ska se vart mina skivor är ! :P så jag ska bara vara med familjen idag!! <3 allt bra med er? med mej är det super! förutom att jag ska hem, som sagt jag lever i nuet men jag försöker blicka framåt! denna sommar, har hänt massor! både skit och bra, det bästa var nog musik kollot! sen när jag vart hemma , resten har vart sisådär eller mindre bra, saknaden av gotland sjukt stor! men jag är här nu så jag ska inte klaga! Nej nu ska vi se på västerås bilderna! om ni har tråkigt gå in på min bdb eller facebook och KOMMENTERA bilderna!! ;) puss på er spiken i måklet! jag ÄLSKAAAAAAR musik <33 både spela o lyssna! deja vu äger btw! fredrik: du e min nya idol! du är bäst!! <3 lucinda: yeah! you rock! du är bäst! tommy: jaa, vad ska man säga om denna godingen? du är en i mängden fast lite mer eller va man ska säga! tommy du är bäst! ROGA: min underbara pappa! du är ändå den bästa ! basisten av dom alla, älskar dig! världens bästa pappa, puss på er allihop! tommy!!!! jag vill ha entröja, jag o majbritt är fan VIP DEN 25TE ;)
2009-09-06 @ 11:40:17 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0