death sucks

Döden! ja, ett hemskt ämne som många undviker att prata om! egentligen VARFÖR? det är lika naturligt som att födas fast det är värre och sorligt! jag har funderat ganska mycket på min syster den senaste tiden! jag kan liksom se hur du gått och vart lycklig men egentligen inte! jag vill att du ska komma tillbaka! har så himla mycket att säga dig! <3 Jaja, just nu har jag mycket tankar om sån. idag hade jag SO PROV! det gick ganska bra tror jag :P på fredag blire gotland! jag vill inte gå till hemmet i trollbäcken! jag är ganska trött på vissa personer där! och jag tycker att en hel del är orättvist men skit samma! skolan går väl okej! på torsdag kommer soc, på onsdag skajag till barn o familje jouren!:) det e gansk okej. dom e snälla. Jaja, jag saknar Gotland! ska se Dejavu! o ska kanske träffa katja<3 haha, hon vill att jag ska spela gittar i hennes band! haha har inte spelat i ett år, och jag vill inte förstöra ett band till :P haha trummor e väl mer min grej! men men, jag vil tågluffa i hela europa! ska antingen göra ett sabbats år i gymnasiet eller nått annar jag vet inte, haha ha det bra jag kommer snart <3 hälsa dom där uppe
2009-09-22 @ 16:20:19 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0