vinst!!!

hej hej, nu sitter jag här o lyssnar på musik och är hur glad som heslt! VI VANN!!!! INNEBANDY MATCHEN med 5-1 snacka om glad! jag stor spelade, och det gjorde resten av laget med!! :) härligt jobbat, ulf tommy o margona, o frida var och tittade! kul,  :) jaja, ikväll ska vi till per o andrea, jag kallar det efterfest!! haha , hela kalasorkestern o C.O komma fan vad kul, vi ska se på danmark-sverige, det är kul o se med vuxna killar, för dom brukar skrika när det e mål! :) det brukar jag med, haha , hoppas det blir vinst, jag är på topp gumör och hoppas på att det ska bli kul! och så ska man ju träffa dom små, agens och valter, har aldrig träffe valter, men det blir kul!!! här har ni en bild på mi o melica <3333333 :) rip o peace!
2009-10-10 @ 17:00:35 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0