iam really happy

Ja.. då kan ni förbereda er. mitt 2009, kommer jag att börja berätta om snart!  med nöje! jag berättar först hur mitt år har varit, och jag kommer vara klar den 31 dec! det här året har vart den jobbigaste, sorgligaste tråkigaste lyckligaste speciella  år, januari det har hänt mycket, jag har vart med om mycket detta år.

Jag har hunnit med, att bli 14, vart osams med massa folk, köpt nya kläder förlorat människor som har betytt mycket! Bla när jag bytte skola till södervärnsskolan! jag har vart med om massa, jag ska berätta lite sammanfattat varje dag from 18 dec! ha det godis! då flyttar jag hem, BTW, är det bara jag som tycker att svenska är ett drygt språk och att engelska e sjukt kul o prata? jag älskar o prata engelska! PUUUUUUUSS! /SPIKAS! LOVE YOU GUYS! AND FAMILY AND EVERONE!

2009-11-27 @ 13:37:10 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0