Yeah

Någon som är vaken? jag är! jag trodde det var natt!´jag har säkert dragit mig i sängen i en timme! nu är jag klarvaken! idag, ja vad ska man göra idag? Vi ska in till stan o hjälpa syrran med att bära grejer till hennes nya lägenhet! det blir great!

Jag fryser ihjäl! typiskt! imorn ska jag o roger städa huset, inte det bästa jag vet men man  får hjälpas åt i juletider, men det får man annars också! haha.

Jobbigt att jag är klarvaken! Jag har lust att väcka resten... men nej, jag ska låta dom sova. Det blev en sen kväll igår. Vi spelade ett sjukt roligt spel som hette: "pop rock"jag o mamma förlorade mot pappa o Bea! puss på er! och sov vidare  nu!


Jag är uppe ONÖDIGT tidigt!! :(


GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD JUUUUUUUUUUUUUUL!!! :) :) :)
2009-12-20 @ 07:36:21 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0