this is me

Hej allihopa, jag har gjort mig ordning jag ska på julbord me familjen me kalasorkestern o company, dom ska spela på Warvet, det var ett tag sen jag såg gubbarna. jag är helspänd det ska bli sjukt kul och äta julbord med roligt folk och kanske ta en dans med någon, jag är inte den som bjuder upp, för när jag väl börjat bjuda upp jaa då är jag galen! imorn åker jag tillbaka till sthlm! tyvärr, men jag är hemma  den 18 dec och då ska jag berätta om mitt 2009
idag var jag en stund på julmarknaden var ganska tråkigt, har egentligen aldrig tyckt om julmarknaden, men jag brukar gå iallfall. 
jag ska snart gå och platta håret! jag finns på mobilen fast ine mycket, jag kommer som sagt vara upptagen med bra musik,gott julbord (hoppas jag!) och trevligt folk!  













ha det bra, puss
2009-12-05 @ 16:34:22 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0