sry

Hejsan hejsan, och god fortsättning på er! Har faktist inte haft tid o skriva! Har hållt på med min nya ipdd som är knasig. Jag behöver hjälp med den!

Ja, jag är nöjd med mina julklappar,jag fick: Smink, Bolero, Snoddar, och pengar o så var det en sport behå!
Jag köpte en ipod för pengarna som sagt.

Idag så Har man inte gjort mycke, vakna vid tolv typ, sen åt jag frukost tillsammans med Bea och Roga! mysigt, Sen spelade vi spel. Jag förlorade så klart, men det var ett mycket roligt spel, och kan gärna spelas om, det tar typ två timmar, och vi spelade inte ens klart eftersom Roger skulle hämta majbritt i Hemse! Bea VANN, stort över mej, Roger kom så klart två, hur kan det vara att jag förlorar i spel?

När jag vinner så blir jag sjukt glad, men det är inte ofta, och han erkänner inte efteråt att vi ens spelat det där Jädra spelet, Men jag brukar vinna i Bluffstopp och Fia, och har vart sjukt nära att vinna i monopol EN gång, Hahah ha det bra, nu ska jag ladda inför INNEBANDY träningen, och Bea, du SKA träna!! :) har ju aldrig sett dig stå i mål<3  puss på er alla, Nej gud vad hungrig jag är!!!!! :D
2009-12-28 @ 16:25:50 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0