jul

Oj oj oj vilken dag!

jag har varit i stan och bakat julgodis med sofia <3 vi hade trevlans, När jag kom hem tog jag det lugnt, råkade ta sönder kontors stolen när jag hängde på den! jag blev livrädd! förlåt pappa! Han skadade sig inte.
Ikväll har jag ätit pizza, byggt snögubbe ute och bastat, det konstiga var att jag fick en sjukt konstig känsla när jag var klar. Jag bara låg i snön och jag var arg/ledsen/glad. Fett konstig känsla det var!

Men nu är det jule tider, och då ska man  vara glad. imorn ska jag o mamma julpynta och sätta upp granen!inte nog med det så ska JAG skotta igen..det är ganska kul men ändå inte faktst.. Gud vad trött jag är. ska nog sova snart! Ha det bra så hörs vi imorn! :)
2009-12-22 @ 21:50:18 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0