home sweet home!

Hej! Det är en lycklig Amira som skriver, jag lovade ju att jag ska skriva om mitt 2009! det här året har vart komplicerat så jag ska försöka förklara så gott som möjligt!det har hänt SJUKT MYCKE! men först tänkte jag berätta om idag! jag hade sjukt mycket packning.
men jag hade hjälp av linda som då också skulle ta båten, det tog jätte lång tid att komma till båten eftersom jag hade så mycket packning, när vi väl var på båten var vi jätte hungriga så vi köpte mat! GOTT! båtresan var kul, såg en bra film, sen hade jag o linda kul med hennes mobil.
vi filmade lite! tycker det är kul! Nu sitter jag här HEMMA nöjt och glatt efter att tagit en bastu med familjen och ätit en good kött bit! imorn ska vi åka och äta julbord.
Det ska bli kul, jag har köpt en  klänning som jag ska ha på mig imorn!  Fast jag börjar bli trött på julbord eftersom jag redan varit på tre!Jaja, nu ska jag gå och vara social me familjen! fast dom ser på "På spåret" o det är inte min favorit!




                              Ha det bra allihopa! jag skriver mer imorn!/ spiken i buren :)

2009-12-18 @ 20:24:49 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0