HAPPY!

god morgon allihopa! jag drömde inatt att det var nyårs afton! så jag tänkte att snart fyller jag år!! men nej det är den 6/12 och snart kommer dagar som jag är lycklig på, jag är lycklig nu med, men jag är lyckligare på ön med tryggt sällskap!

dags för en kaffe o en macke till det! Jag ska försöka så att dagen går sjuuukt sakta men det kommer inte att gå. Tiden går inte långsammare för att jag vill att den ska göra det! jag vill inte åka tillbkaka! dessutom är mitt headset sönder, det är glapp i, utan musik är det inte riktigt en vardag! Klockan 4 idag sitter jag på båten till nynäs, sedan har jag en lång resa till västerhaninge,UTAN musik, sedan till handen, från Handen sak jag ta bussen! blää och imorn skola! men NU ska jag tänka POSITIVT!! jag är glaad! Jag väntar på att resten av familjen ska vakna, Jäkla sjusovare, haha nej men roga spelade igår med kalas så han förståår jag! jag ropar på mamsen! ;):MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMAAAAAAAAAAAAAAAA VAAAAAAAAAAAKNA!!!! hihi puss på er/SPIKAS IN THE GOAL
2009-12-06 @ 10:01:42 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0