god jul kära vänner!

Tjenare! Idag är det julafton och jag är på sjukt konstigt humör! nervös/glad typ.. jag vill öppna paketen NU! Jag har öppnat ett paket, och det är från Anna! tack så mycket! :) hörlurar:) hello kitty hörlurar. Jag blev glad, om en 50 min är det Kalle Anka! jag tycker inte om det, men jag kan ända inte låta bli och se på det! Haha. Jag älskar min familj!

Jag har köpt typ 2 kilo godis idag. Mohahahahah SNACKA om att någon blev små irriterad... haha men men, det räcker ett tag nu iallafall. :)

Julklappar julklappar julklappar, om jag inte får en ipod? jag tänker inte visa att jag är besviken! kanske någon vecka senare. Det är en som egentligen inte gillar julen och då vill jag inte vara till besvär
!
2009-12-24 @ 14:17:53 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0