magnus lindberg-dörren går inåt!

Hej, här e jag igen. Jag Har bara sovit 4 timmar inatt, somnade vid sex, o vaknade vid 10. Så jag är ganska trött. Nu skriver jag lite på word programmet
Får se om det bara blir bara skriv eller om det blir en 200 sidors bok, Mm det får jag se. Har mycket och fundera på.
Igår var det träning, fan vad bra jag var. Jag var arg! på en viss pappa, haha. Men jag är jäkla bra när jag är arg.
Ikväll ska jag bara ta det lugnt! Känner ingen hunger, jag e inge hungrig alls, jag har bara druckit kaffe och tagit en macka.vad fan är det för år?












På måndag fyller jag år. 15 bast. Jag har nog inget nyårslöfte iår. Ha  det bra ! :)

Imorn är det träning. Det ska bli kul.
2009-12-29 @ 16:19:17 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0