haha

Fan va kul det var på svenskan!!!! hahah andrea! killarna o vi hade pappers krig!! hahah sjukt kul! det börja med att jag o andrea bolla med nån stål grej! sen pappers lappar, sen så kasta hon högre så det blev head shot på simon tror jag och haha fett kul det var, andrè och typ alla killar va med! stackars amel som fick på sig som inte var med . No:n idag var sjukt kul! jag brukar inte gilla det men sjukt kul idag asso! <3 lektionerna var slappa!imorn så har vi ingen so! skööööönt! men vi har musik imorn!!! fett kul, och så har vi bild me sandor! haha, han e gammal och utländsk och bryter! det är ganska kul :P o btw, vi spela pingis idag på matsasten, fett tråk, det gick inte bra för mig! :( haha, senare ska jag äte. sen ta en sväng med inlinesen! :) Ha det bra alla :)<3
2009-08-27 @ 18:05:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0